Cenizas al viento

Por Abel Aparicio.

El pasáu branu un incendiu queimóu varios puebros llioneses, cumo Castrocontrigo, Torneros de la Valdería, Tabuyu’l Monte, etc. Güei, pasáu mediu añu, podemos echar una güeyada a toda la palabrería barata que los políticos de la Xunta de Castiella y Llión dixeron; la cousa quedóu neso.

A parte, saquemos en craro’l valor que tienen las xuntas vecinales que, dende´l Gobiernu Central, quieren suprimir. Esto pémeque ye un craru exemplu de la política actual, tanto nacional como autonómica, concretamente de la Xunta de Castiella y Llión. Xulguen ustedes mesmos. Pruebros con presidentes y alcaldes del PP inda nun pidieron que los terrenos que-ys competen seyan declaraos zona catastrófica, obedeciendo al sou partidu más qu’a los ciudadanos que representan. Nun soi votante del PSOE, nin de UPL, que veyo venir a dalgún, anque estoi seguru de que farían esactamente lo mesmo.

Aquí tienen el documental, disfruten del lamentable espectáculo:

Cenizas al viento (realidades de un incendio) from nuestrosmontesnuestravida on Vimeo.

El incendio que en agosto de 2012 arrasó más de 12000 hectáreas en los Montes del Teleno, al suroeste de la provincia de León, ha dejado ante la opinión pública dos realidades: la mostrada por la administración autonómica y sus medios de comunicación; y la de los propios habitantes de las zonas afectadas y su versión de los hechos, silenciada y ocultada a la sociedad…Los ecos de las promesas de Antonio Silván (consejero de Fomento y Medio Ambiente de la Junta de Castilla y León) se pierden y diluyen en una zona en la que 5 meses después sus habitantes están intentando surgir de las cenizas.

Plataforma ciudadana de afectad@s por el incendio de los montes del Teleno

Etiquetas: , , , , ,

Sobre la entrada

Autor

Asociación Faceira

Comentarios cerrados.