Asociación Cultural Faceira

FACEIRA INSTA AL AYUNTAMIENTU DE LLIÓN A QU’ADXUDIQUE’L CURSU DE LLIONÉS CONVOCÁU EN DICIEMBRE DE 2011

La Conceyalía de Cultura Llionesa, Fiestas y Patrimoniu del Ayuntamientu de Llión fizo nel mes de diciembre de 2011 una convocatoria pública de contratu menor pa impartir un CURSU DE LLIONÉS a desarrollar entre los meses de xineiru y xuniu de 2012.

L’Asociación Cultural FACEIRA acaba de solicitar en llegal forma a dicha Conceyalía que se proceda sin más demora a comunicar el día y la hora de l’apertura y valoración de las proposiciones presentadas polas entidades que concurrieron a la convotaria y presentoron ufiertas, y, arréu, adxudique’l contratu de las crases de llionés d’alcuerdu colo previsto nel artículu 42 de la Llei 30/1992, de 26 de noviembre, en relación colos artículos 122 y 141 y siguientes de la Llei 30/2007, de 30 d’outubre.

Un comentario en «FACEIRA INSTA AL AYUNTAMIENTU DE LLIÓN A QU’ADXUDIQUE’L CURSU DE LLIONÉS CONVOCÁU EN DICIEMBRE DE 2011»

  1. Ah, pues es buena idea, porque en estos tiempos de recortes hay que optimizarlo todo, y ser mucho más eficiente. Seguro que ahora se gasta menos dinero que antes y se hace todo de manera mucho más clara.

    Brindo por ello, y espero que otros colectivos leoneses se sumen a esta iniciativa. Hagámoslo transparente.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *