Crónica del IV Filandón Bercianu: La Ribera

Nun ye senciellu condensar nunas poucas llineas todu´l cariñu que nos llevamos de La Ribera no IV Filandón Bercianu.

Cona “Casa del Puebru” chena dafeichu,  Ricardo Chao entamó a falar del Reinu de Llión con bien de datos y de referencias a la contornia de La Ribera y el Bierzu.

photo_2016-11-07_22-18-42

Fernando Álvarez-Babuena garró el testigu  falando sobro la  Toponimia`l rieu Buyeza  nuna charra tan interesante como divertida.

photo_2016-11-07_22-19-20

En dambos casos la xente fizo  intervenciones  mui interesantes, y cumo buen filandón la pallabra pasóu constantente  ente los dos llaos de la mesa.

Acabante’l Filandón,  Los Aguilonjos  tenían preparáu el Magostú na súa sede  con Castañas, Chorizu, bona carne y vinu del país… ¿Podíamos pidir dalgo más?

photo_2016-11-07_22-17-57  photo_2016-11-07_22-17-38

 Pa que nun faltara nada, el grupu de La Ribera “Aires del Pilar” punxieron la música y el baille nuna nueche que nun vamos escaecer enxamás.  Fernando y el grupu ficieronnos esti regalín que nos presta pola vida.

tambiriteiiros

Marchamos de La Ribera con una sonrisa na bouca,  l’alcordanza de tódala xente cona que compartimos esti filandón y la necesidá de volver al Bierzu

 Dalgunos de nós marchamos de La Ribera, pero llevámosla siempre dientro.

Etiquetas: , ,

Sobre la entrada

Autor

Asociación Faceira

Una respuesta a “Crónica del IV Filandón Bercianu: La Ribera”

  1. carlos #

    Para nosotros fue una agradable tertulia, entretenida y en la que pudimos conocer datos e historias de nuestro entorno mas inmediato. Muchas gracias por vuestra compañía y aquí os esperamos cuando lo deseeis

    8 Noviembre, 2016 at 12:22 Responder