IV FILANDÓN BERCIANU

L’Asociación Cultural Faceira en collaboración cona Asociación Cultural Los Aguilonjos de La Ribera, organiza’l “IV FILANDÓN BERCIANU” el prósimu sábadu 5 de Noviembre a las 18 horas que tendrá llugar na Casa del Pueblo” de La Ribera na Cai San Andrés con entrada llibre hasta chenar l’aforu.

Nesta cuarta edición del Filandón Bercianu, despuéis de los celebraos en Noceda, Torenu, y Veiga d’Espiñareda, la toponimia y la hestoria bercianas sirvirán d’escusa pa filar historias y alcordanzas de tódolos asistentes no qu’esperamos seya una fiesta participativa y popular.

El filandón ya el Magostu posterior van realizase conxuntamente cona “Asociación Cultural los Aguilonjos” de La Ribera y cona collaboración de la Xunta Vecinal de La Ribera de Folgoso y l’Ayuntamientu de Folgoso de la Ribera.
Intervendrán Ricardo Chao con una esposición titulada El Bierciu no Reinu de Llión” y Fernando Álvarez-Balbuena, que falará sobre “sobre “Toponimia y llengua no valle del rieu Buyeza y na súa contarnia”

Tamién habrá tiempu para contar hestorias y compartir alcordanzas, todo ello amenizáu cona música del Grupu de baille y música tradicional “Aires del Pilar” de La Ribera.

Pa rematar, l’Asociación Cultural los Aguilonjos convidará a tódolos asistentes a un magostu popular.

baixa-resolucion-web-rrss

Deja una respuesta