Asociación Cultural Faceira

Participación de Faceira nas «II Xornaes de Normalización Llingüística nos Conceyos»

L’Ayuntamietu de Xixón convidóu a l’Asociación Cultural Faceira a participar nas II Xornaes de Normalización Llingüística nos Conceyos  entamadas pola Oficina de Normalización Llingüística de Xixón cona ponencia «El llionés: marxinación, desprotección ya inicitivas privadas pa la súa recuperación» que se presentóu’l pasáu llunes 13 d’outubre.

Na ponencia’l nuesu representante Nicanor García Álvarez falóu sobro los sistemáticos incumprimientos del art. 5.2 del Estatutu d’Autonomía de Castiella y Llión ou de la Carta Europea de las Llenguas Rexonales ou Minoritarias del Conseyu d’Europa, y señalóu las propuestas y prioridades más urxentes pa la promoción del llionés y la súa introducción no enseñu.

 Tamién houbo tiempu pa repasar las iniciativas de la nuesa asociación pa la recuperación de la llengua, cumo las publicaciones, los eventos, filandones, la representación ante diversas instituciones y la presencia on-line.

 La ponencia tuvo una acoyida muito buena, con bien de perguntas y muitu interés por parte’l públicu asistente entre los qu’estaban presentes autoridades locales y representantes de las oficinas de normalización lingüística de varios conceyos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *