CRÓNICA DEL VI FILANDÓN BERCIANU EN BEMBIBRE

Queremos principiar esta crónica dando las más fonderas gracias a la corporación de Bembibre y especialmente a la conceyala de cultura Doña Laura Álvarez Alonso, por poner a la nuesa disposición un entornu tan impresionante cumo la Casa de las Culturas y sobremanera pola sua implicación y participación no Filandón.

Entamóu’l filandón con Alberto Flecha falando de la organización territorial de la nuesa tierra a lo llargo la historia. El públicu asistente foi muitu participativu “interrumpiendo” a Alberto interesándose por bien de detalles de la sua exposición.

L’ilustrador de Llión Máxicu y Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu, el nuesu compañeiru Ricardo Escobar, desplicóu el sou trabayu apoyándose con cuentos tradicionales que falaban de los seres mitolóxicos presentes n’estos dous prestosos llibros.

Fernando Álvarez-Balbuena deixónos a todos plasmaos cona súa sabiduría, detallando las diferentes  formas patrimoniales pa nomar a la villa de Bembibre: MembibreBienbibreBrenbibre, y asina hasta 14 diferentes nomes recoyíos nos sous estudios de campu.

Cumo siempres, rematamos el filandón con música. Fran Allegre garróu la chiflfa y la zanfoña pa echar un par de cantares bien prestosos

Entamamos ya  cona preparación del VII filandón Bercianu.

Deja una respuesta