Asociación Cultural Faceira

CRÓNICA DEL VI FILANDÓN BERCIANU EN BEMBIBRE

Queremos principiar esta crónica dando las más fonderas gracias a la corporación de Bembibre y especialmente a la conceyala de cultura Doña Laura Álvarez Alonso, por poner a la nuesa disposición un entornu tan impresionante cumo la Casa de las Culturas y sobremanera pola sua implicación y participación no Filandón.

Entamóu’l filandón con Alberto Flecha falando de la organización territorial de la nuesa tierra a lo llargo la historia. El públicu asistente foi muitu participativu “interrumpiendo” a Alberto interesándose por bien de detalles de la sua exposición.

L’ilustrador de Llión Máxicu y Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu, el nuesu compañeiru Ricardo Escobar, desplicóu el sou trabayu apoyándose con cuentos tradicionales que falaban de los seres mitolóxicos presentes n’estos dous prestosos llibros.

Fernando Álvarez-Balbuena deixónos a todos plasmaos cona súa sabiduría, detallando las diferentes  formas patrimoniales pa nomar a la villa de Bembibre: MembibreBienbibreBrenbibre, y asina hasta 14 diferentes nomes recoyíos nos sous estudios de campu.

Cumo siempres, rematamos el filandón con música. Fran Allegre garróu la chiflfa y la zanfoña pa echar un par de cantares bien prestosos

Entamamos ya  cona preparación del VII filandón Bercianu.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *