Asociación Cultural Faceira

Diccionariu Llionés. Volume I. Ya disponible.


El pasáu sábadu, 29 de diciembre de 2018 a las 19,00 h., tuvo llugar nel Ateneo Varillas (C/ Varillas 3) de la ciudá de Llión la presentación del Diccionariu Llionés. Volume I: llionés-castellanu, obra de Nicolás Bartolomé Pérez con una gran asistencia de públicu y de medios que darréu asoleyoron la noticia.

Diccionariu Llionés. Volume I: llionés-castellanu, de Nicolás Bartolomé Pérez, ye la primer parte d’un diccionariu bidireccional llionés–castellanu / castellanu–llionés. La obra cuenta con cerca de 11.000 entradas categorizadas gramaticalmente, y más de 20.000 equivalencias castellanas. Amás d’una rigurosa selección del léxicu patrimonial, el diccionariu incluye neoloxismos, cultismos y préstamos d’outras llenguas axustaos a la fonoloxía y ortografía del llionés, incorpora observaciones sobre gramática y ortografía, exemplos d’usu, indica áreas de conocimientu de los términos que lo precisan (agricultura, botánica, dereitu, metereoloxía, zooloxía, etc.) y la identificación de los seres vivos cono sou nome científicu.

El diccionariu ye respetuosu cona pluralidá lingüística del llionés, pues xunto conos lemas que se proponen cumo referenciales tamién recueye variantes y xeosinónimos de las principales variedades del idioma. Señala relaciones semánticas de sinonimia, antonimia y afinidá de muitas palabras, rexistra abundante fraseoloxía, locuciones y modismos patrimoniales, asina cumo numerosos refranes populares llioneses.

Pedro Moreno, Nicolás Bartolomé y Xairu López na presentación del Diccionariu Llionés

A lo llargo de la presentación, garroron la palabra Pedro Moreno (editor), Xairu López (maquetador) y Nicolás Bartolomé Pérez (autor) detallando las características y importancia del Diccionariu Llionés cumo ferramienta imprescindible pa la consulta, deprendizaxe y usu de la llengua llionesa

Ponemos ya a la vuesa disposición la guía d’usu y consulta de la obra que ya podéis atopar tódalas llibrerías de referencia de Llión.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *