Diccionariu Llionés. Volume I. Ya disponible.

  • Autor de la entrada:
  • Categoría de la entrada:Lengua
  • Comentarios de la entrada:Sin comentarios


El pasáu sábadu, 29 de diciembre de 2018 a las 19,00 h., tuvo llugar nel Ateneo Varillas (C/ Varillas 3) de la ciudá de Llión la presentación del Diccionariu Llionés. Volume I: llionés-castellanu, obra de Nicolás Bartolomé Pérez con una gran asistencia de públicu y de medios que darréu asoleyoron la noticia.

Diccionariu Llionés. Volume I: llionés-castellanu, de Nicolás Bartolomé Pérez, ye la primer parte d’un diccionariu bidireccional llionés–castellanu / castellanu–llionés. La obra cuenta con cerca de 11.000 entradas categorizadas gramaticalmente, y más de 20.000 equivalencias castellanas. Amás d’una rigurosa selección del léxicu patrimonial, el diccionariu incluye neoloxismos, cultismos y préstamos d’outras llenguas axustaos a la fonoloxía y ortografía del llionés, incorpora observaciones sobre gramática y ortografía, exemplos d’usu, indica áreas de conocimientu de los términos que lo precisan (agricultura, botánica, dereitu, metereoloxía, zooloxía, etc.) y la identificación de los seres vivos cono sou nome científicu.

El diccionariu ye respetuosu cona pluralidá lingüística del llionés, pues xunto conos lemas que se proponen cumo referenciales tamién recueye variantes y xeosinónimos de las principales variedades del idioma. Señala relaciones semánticas de sinonimia, antonimia y afinidá de muitas palabras, rexistra abundante fraseoloxía, locuciones y modismos patrimoniales, asina cumo numerosos refranes populares llioneses.

Pedro Moreno, Nicolás Bartolomé y Xairu López na presentación del Diccionariu Llionés

A lo llargo de la presentación, garroron la palabra Pedro Moreno (editor), Xairu López (maquetador) y Nicolás Bartolomé Pérez (autor) detallando las características y importancia del Diccionariu Llionés cumo ferramienta imprescindible pa la consulta, deprendizaxe y usu de la llengua llionesa

Ponemos ya a la vuesa disposición la guía d’usu y consulta de la obra que ya podéis atopar tódalas llibrerías de referencia de Llión.

Deja una respuesta