Presentación de «Sentir, y nun sentir sentire»en Oviedo y Gijón, 7 y 8 de marzo

  • Autor de la entrada:
  • Categoría de la entrada:Blog
  • Comentarios de la entrada:Sin comentarios

Los días 7 y 8 de marzo se presenta en Asturias el libro «Sentir, y nun sentir sentire», del escritor leonés Fran Allegre, con una pequeña llectura. Será el día 7 en Xixón (salón de actos del Antiguo Instituto Jovellanos, a las 20:30) y el 8 en Oviedo (en la Biblioteca del Fontán, a las 20:00).

—————-

«Sentir, y nun sentir sentire» es una obra de teatro en asturleonés del músico y artesano Fran Allegre. A parte de artículos etnográficos publicados en asturias, y otras colaboraciones escritas, Fran Allegre tiene publicado el libro de poemas «Poemas pa nun ser lleidos», y esta es su primera obra de teatro. Escrita al final de una adolescencia que parece no querer terminar, es una obra ante todo romántica, que trata de un jóven pintor de cuadros que vive y siente en un pueblo de ribera de río, que es sensible a lo que le rodea, sufre por la belleza natural que desaparece, y que le cuesta acercárse a la belleza femenina. Todas las andanzas, y ocurrencias se ven impregnadas de esto, de la duda, o el inevitable «Sentir, y nun sentir sentire.»

Romanticismu, eterna dulda, sensibilidá, adolescencia seruenda, crítica, fraxilidá, utopía, llamentu, cobardía, inxeniu, o babayada sigún dalgunos, d’un cozazón sensible mancáu polo que toos dirían que ye «la nada». Oxalá qu’enxamás nos riamos de los sentires d’amor verdadeiros.

Dalgún dié afayaremos, o nos darán, pa quitar la sede a las nuesas más fondas entrugas.

Quiciabes a ratos queramos saber que lo que deseyamos saber, sabrémoslo, o podrémoslo saber, asperando amás, unas prestosas respuestas. Pero tamién por miedu a nun alcontrar lo que queremos, quiciabes enxamás queramos facer entruga, o recibir respuesta.

Si alcontramos lo que buscamos siempres, u onque nun seya asina, pero somos xentes llambrionas pa colos sentires, de siguru deseyaremos tener siempres nuevas entrugas, y si nun houbiera más entrugas, tener memoria esmirriadina, pa una y outra vegada, deixar de saber y volver entrugar, y asina siguir encesos nel caminu la busca, cumo un rapacín que quier sabelo y vivilo too.

Vien con pallabreiru Asturllionés-Castellanu pa facer fácil llectura.

portada teatru

 

Con la colaboración de la Asociación Cultural Faceira.

Deja una respuesta