V FILANDÓN BERCIANU

L’Asociación Cultural Faceira en collaboración cona Asociación Cultural Carqueixa del Bierzo de Santa Marina de Torre organiza’l “V FILANDÓN BERCIANU

L’ASOCIACIÓN CULTURAL FACEIRA organiza’l próximu sábadu 11 de Noviembre  a las 17:30 horas el “V FILANDÓN BERCIANU” que tendrá llugar na “Casa Museo del Pueblo” de Santa Marina de Torre con entrada llibre hasta chenar l’aforu.

Nesta quinta edición del Filandón Bercianu,  la toponimia y la hestoria bercianas sirvirán d’escusa pa filar historias y alcordanzas de tódolos asistentes no qu’esperamos seya una fiesta participativa y popular.

El filandón ya el Magostu posterior van realizase conxuntamente cona “Asociación  Cultural Carqueixa del Bierzo” de Santa Marina de Torre y cona collaboración de la Xunta Vecinal de Santa Marina de Torre.

 Intervendrán Ricardo Chao con una esposición titulada “Hestoria del Reinu de Llión. El Bierciu no Reinu de Llión” y Fernando Álvarez-Balbuena, que falará sobre  “Toponimia de los valles de los ríos Buyeza y Tremore” 

Tamién habrá tiempu para contar hestorias y compartir alcordanzas, todo ello amenizáu cona música del Grupu de baille y música tradicional “Aires del Pilar” de La Ribera.

Pa rematar,  tódolos asistentes están convidáos a un magostu popular con vinu del país y queimada.